Teamredo

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Nedräkning inför SM...

Av Mariah Andersson - 12 juni 2012 09:15

SM är snart här! Jag och Redo ser fram emot det; dels för att äntligen få tävla men även självklart att få träffa alla som man känner!!!!!!! Träningen är mycket och intensiv just nu. Nu längtar man bara på att få kliva ut på planen.... Jag och Anna-Carin åker på torsdag!

Igår var jag och Redo ute och gick runt vattenparken i Enköping innan vi åkte iväg till Knivsta för lite träning ihop med Monica och sonen Uzling. Därefter var det arbete. Jag ser oerhörda fördelar med att arbeta kväll 18.00 - 02.00 Man hinner med mycket hundträning!!!! Däremot så blir sömnen lidande eftersom jag ändå hoppar upp kl 8.00 på morgonen...

Redo´s träningsplan. Han sprang ut och undrade om vi inte skulle köra ett pass, eller två...

            

Några grå sticker fram  

       

Min älskade lilla Redo. Vad vore livet utan världens bästa prins  

 

 
 
Ingen bild

Malin

12 juni 2012 09:44

Hur charmig får man va?!

Stort lycka till på SM! Vi håller tummar och tassar för er!

//Malin och Jojo

 
Elin & Skandalen

Elin & Skandalen

12 juni 2012 10:14

Fina kort på underbara lillprinsen :)
All lycka till på SM önskar vi er!!!

http://skandalen.wordpress.com

 
Marie L

Marie L

12 juni 2012 11:37

Vilka härliga bilder:-) Vi håller nu både tummar o tassar för er!

http://www.123minsida.se/Minos

 
Gunilla & john-Åke

Gunilla & john-Åke

12 juni 2012 15:29

Vi håller alla tassar och tummar!!!
Jättefina bilder!

http://www.cukids.se

 
Christer & Busa

Christer & Busa

12 juni 2012 15:48

Vi håller på er. Lycka till !!!!!!

http://christer-busa.bloggplatsen.se

 
Anna & Juni

Anna & Juni

12 juni 2012 20:09

LYCKA TILL!

http://www.annaronge.com/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Ovido - Quiz & Flashcards