Teamredo

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Min födelsedag!

Av Mariah Andersson - 14 juli 2012 17:38

Som födelsedagspresent fick jag träffa Redo´s flickvän Lira och några Redo-bebisar när dom har varit utanför Uppsala på agilitytävlingar!


Halvsyskonen Lilja och Elda ligger och brottas!

Från vänster: Lilja, Redo, Lira och Elda

 

Lilja och Redo

 

Elda och Redo, visst har dom lika ansikten?

  

Söta lilla Elda

 

Busiga Lilja

   

Fy tusan för att försöka ta en bild med en kelpievalp!!!

     

Om jag gömmer mig bakom huvudet kan Elda inte bita på mig...

   

Finaste Lira, färdigkvalad för agility SM även nästa år!

 

Maria, ägare till Redo´s förra flickvän Quinci, skulle ge alla hundarna lite snask. Vem tigger värst?!

 

Idag åkte vi ut till Härjarö för lite bad och lek på stranden!

   

Zeddicus har blivit stor!

 

Hur ful får man vara när man ruskar sig ståendes i vattnet?!

           

Även gammel-Lukas plaskade runt i vattnet för att jaga Redo!

       

Badkrukorna stannar på bryggan!

         

Jag skulle vilja, jag skulle vilja HA DEN DÄR LEKSAKEN!!! 

       

"Nej, det gick inte!"                         "Mohaha, valpen ska inte komma och tro nå´t"

Svea, världens bästa gudunge!

 

   

Border collien Albert och lapska vallhunden Zeddicus; är dom inte fantastiskt lika varandra!?

             

Vilka två av våra hundar är alltid hungriga?

         

 
 
Christer & Busa

Christer & Busa

18 juli 2012 09:21

Grattis i efterskott.......

http://christer-busa.bloggplatsen.se

 
Scharlotte

Scharlotte

14 augusti 2012 17:43

Vilka FANTASTISKA bilder Mariah:)!!!!!!!!! Härliga vovvar!

http://www.russlans.blogspot.com

 
Pia

Pia

18 augusti 2012 16:22

Hej.
Så fin Zeddicus är ;))
Kul att se bilder på honom!!
Som du vet så tycker ju jag att det är super svårt med apportering....kan jag börja träna in det med en liten valp?
Har en 3 ½ månaders tikvalp här hemma.
Hon älskar att bära på saker men jag har inte velat prova att träna in något för jag gör säkert fel eftersom jag själv tycker det är så svårt :)
mailadress: pia@berglejonets.se
Hälsn Pia Z

http://www.berglejonets.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Skapa flashcards