Teamredo

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Ny vändning i livet!

Av Mariah Andersson - 20 mars 2014 21:22

Ibland så står man plötsligt inför ett val som man direkt känner kan bli väldigt avgörande för ens framtid. Alla som känner mig vet att jag älskar mitt jobb!!!! Jag har jobbat nu i 8.5 år och kan inte tänka mig att jobba med något annat. Jag har hittat rätt här i livet! Jag älskar Universitetsdjursjukhuset med alla kollegor och studenter. Men plötsligt fick jag ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till! Stefan Rosén på Redog i Västerås sökte ny sköterska till den nya stora veterinärkliniken som dom bygger och jobbet är som gjort för mig. Och väldigt hastigt och lustigt så ska jag börja jobba med dom i sommar. Känns konstigt att lämna ett arbete som man älskar men jag känner att jag har gjort rätt val för mig och mina hundar. Känns häftigt att jag får äran att bli en del av gänget på Redog :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mariah Andersson - 9 juni 2014 13:29

  Vi har haft en härlig helg på Enköpings Brukshundklubb när årets Treklubbars-tävling mot Strängnäs BK och Eskilstuna BK gick av stapeln. Redo fick tävla i elitbrukset och Tur fick debutera i lydnadsklass I   .     Tureliten  . Vi fick li...

Av Mariah Andersson - 31 maj 2014 12:49

Idag har jag och Redo tävlat elitlydnad igen. Domarna var Marita Neteborn och Cecilia Lundgren. Idag var det hård bedömning - HÅRD!!!!!!!! Skulle vilja säga att domarna vässade formen att hitta fel inför SM   . Dom dömde HÅRT men rättvist och det ä...

Av Mariah Andersson - 27 maj 2014 22:53

Ikväll har jag och Redo tävlat Elitlydnad i Surahammar. En annorlunda tävling - jag har aldrig gråtit under en tävling tidigare men det gjorde jag ikväll    Vi började med sittande i grupp. Efter halva momentet så hörde jag att det gnällde ute på...

Av Mariah Andersson - 27 april 2014 20:27

Från fredag till söndag har jag och grabbarna varit på läger i barmarksdrag i Strängnäs för Britta Agardh och Birgitta Hoflin. Vi har verkligen nördat ner oss i fysträningens underbara värld.   Vilket fantastiskt läger!!!!!!!!!!! Jag har nog säl...

Av Mariah Andersson - 21 april 2014 20:21

Ja, att hitta balansen i livet är inte alltid lätt! Balans mellan arbetet, hundarnas fysträning och lydnadsträning, bruksträningen och att ta hand om sig själv! Att orka engagera sig fullt ut i alla delar. Om man dessutom blandar in en ung malle i le...

Skapa flashcards